.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری کارگاه‌های آموزشی یک روزه صنایع‌دستی در چالوس
کارگاه‌های آموزشی یک روزه صنایع‌دستی ویژه دانشجویان این رشته در شهرستان چالوس برگزار شد.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی یک روزه صنایع‌دستی در چالوس

به گزارش شمال نیوز ، حسین ایزدی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری کارگاه‌های آموزشی یک روزه صنایع‌دستی در چالوس خبر داد و گفت:این کارگاه‌های با همکاری دانشگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی و دانشگاه آزاد شهرستان چالوس برای آموزش دانشجویان و کارکنان رشته‌های صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی برگزار شد.

او با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در رشته‌های گلیم، منبت و گره‌چینی، حصیربافی و سفال و سرامیک با حضور۵۰ نفراز دانشجویان این رشته برپاشده است، افزود: بعد از پایان این کارگاه‌های آموزشی تعدادی از دانشجویان صنایع‌دستی در کارگاه‌های تولیدی مشغول به کار شدند.

ایزدی با اشاره به این مطلب که جذب دانشجویان در کارگاه‌های صنایع‌دستی موجب می‌شود تا با آزمون و خطا به کار مسلط شده و راهنمایی‌های مربوطه را دریافت و با طرح توجیهی اقتصادی مربوط به رشته خود آشنا می‌شوند، گفت: کسب تجربه و اطلاعات درست به دانشجویان کمک می‌کند تا بعد از اتمام تحصیلات در دانشگاه بتوانند در شهر خود اشتغالزایی و درآمدزایی کنند.

او افزود: ورود هنرمندان صنایع‌دستی آموزش دیده که از تحصیلات آکادمیک نیز برخوردارند می‌تواند زمینه شکوفایی دوباره این هنر صنعت ملی را فراهم کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.